Naomi Huysse, onze CEO aan het woord!

Als zaakvoerster van een kleine KMO denk ik dat het belangrijk is om ook na te denken over:

  • Waarom doen wij wat we doen?
  • Wat is de core van de onderneming
  • en voor welke waarden staan wij?

Ikzelf ben al van kleins af aan zeer ondernemend, sociaal & alert. Vrijheid was voor mezelf zeker van belang en ik had nood aan een cultuur waarin ik kon groeien zonder de essentie uit het oog te verliezen.

Na de middelbare studies koos ik dan ook voor avontuur & was ik een tijd actief in het buitenland. Deze ervaring heeft me op emotioneel vlak doen groeien & mijn mensenkennis was in no time op peil.

Ik had al snel begrepen iets met mensen te willen doen en mijn empathisch vermogen zou me hierbij helpen. Door deze eigenschap zit ik vaak op dezelfde golflengte als mijn gesprekspartner.

Als job & studie koos ik dan ook iets gerelateerd aan mijn karakter & had ik snel een job in de HR sector. Na meer dan 8 jaar actief te zijn binnen selectiekantoren, nam het ondernemerschap het over en zette ik door om een eigen kantoor op te richten.

1 ding was zeker: ik zou dit anders aanpakken.

Wat is de essentie van HR? Waarom doen wij dit? Door deze vragen luidop te stellen kwam ik bij: Technical HR Experts. Ik zou me richten op een niche markt omdat je niet in alles kan uitblinken.

Op die manier kon ik kwalitatief zowel de klant als kandidaat te hulp zijn. Ik wou het persoonlijk aanpakken en met een eventueel klein team zeer gefocust en gericht werken.

Hiernaast wil ik de klant kunnen ondersteunen in de probleemstelling die zich vandaag voordoet: retentie? Hoe pak ik millenials aan? Hoe pak ik ontslag aan?

Kortom: hoe bieden wij een totaaloplossing binnen HR, zonder met de natte vinger te werken en op deze manier een lange termijn relatie met de klant op te bouwen.

Na bijna 4 jaar zitten wij in een sterke groei en wil ik met de juiste & professionele medewerkers mijn verhaal verder uitbouwen.

Naast onze R&S afdeling, is onze social media afdeling ook actief. Dit weer vanuit het standpunt om de klant te helpen in het vinden van hun “kapitaal” = de mens!

Het totaalconcept biedt zuurstof aan een bedrijf, zuurstof om te groeien en dit op een goede manier en met de juiste mensen.

Hiermee is meteen onze naamswijziging een feit: OXIDA!

Recente vacatures

Customer Success Manager

Regio Kortrijk
Nieuw

Het is jouw missie om onze klantentevredenheid te optimaliseren en om onze werking naar een hoger niveau te tillen. Als Customer Succes Manager ben je verantwoordelijk voor het volledige reilen en zeilen binnen het Customer Success team. Hiervoor sla je de handen in elkaar met onze Head of Customer Experience, de Customer Service Manager en het sales- en marketingteam.

Customer Success Officer

Regio Kortrijk
Nieuw

Het is jouw missie om onze klantentevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Als Customer Succes Officer ondersteun je onze klanten tijdens de overgang van potentiële klant naar actieve gebruiker van onze diensten en producten. Je richt je op de klantenbinding en de opbouw van hechte lange termijnrelaties.

Junior Supply Chain Consultant

Regio Aalst - Zottegem
Nieuw

You’ll start immediately in a visible, autonomous role as a project member of one of our running value chain projects within different industries such as life sciences, chemicals, food & beverages, and manufacturing.

Teamleader Paint

Regio Brugge
Nieuw

Als Teamleider paint ondersteun je de Operational Unit Manager voor verschillende organisaties in de paint.

Office Assistent

Regio Brugge
Nieuw

In de rol van Office Assistent ondersteun je de volledige organisatie op zowel administratief en commercieel vlak. Benieuwd naar meer details? Lees snel verder!